.

söndag 2 november 2014

Extrainkomster under oktober!

Varje månad tänkte jag uppdatera med hur mycket extra jag tjänar på allt jag håller på med. Detta är då för oktober. Notera att jag inte har hållit på hela oktober utan började runt den 19:e då bloggen startades.
Det som är direkt är pengar som gått in direkt på kontot eller kontakt för saker jag sålt samt dricks genom jobbet.
Ej uttaget är pengar jag gått plus på flera "klick to pay" sites, länkar och lite trading jag testat. Dessa har jag Ej tagit ut till bank då det krävs ett minimum intjänat på varje sajt innan jag kan göra det.
Inte så dåligt för att vara två veckor tycker jag och nyss börjat. Jag hoppas såklart på mer nästa månad då jag hållit på ett längre tag.

Direkt = 596:-
Ej uttaget = 183,41:-  
Totalt = 779,41:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar