.

söndag 19 oktober 2014

En nystart i livet?

Vi har alla tänkt tanken och funderat på hur vi ska göra för att tjäna lite extra pengar.
Det finns flera bloggar och siter där ute där du kan få tips om hur du kan tjäna lite extra i månaden. Men vilka fungerar? Och vad är rätt för just dig. Jag har själv behovet av en extraslant i månaden då jag inte är helt nöjd med min lön, och vill ha lite vardagslyx ibland. Jag har själv testat på flera alternativ och kommer framöver att ta upp dessa i bloggen. Jag har också funderingar på nya saker jag vill testa och så finns det nog flera där ute som kan komma med nya förslag och tips. Jag vill skapa den här bloggen för att vi kan hjälpa varandra att hitta något som passar just dig och din fritid. Både att tjäna extra pengar och spara pengar!
Jag vill vara mer personlig och delar med mig av framsteg av det jag själv testar. Jag kommer vara ärlig och ge min syn av vad som funkar och inte. Tro mig det finns många siter där ute som lovar att deras system fungerar att tjäna pengar på men är bluff! Tar mer än gärna emot förslag på vad som kan tas upp, så maila mig om du har ett bra tips på extrainkomst eller sparande.
Du kommer inte att bli miljonär (så länge du inte är snille eller pokerproffs) men en extraslant i månaden är inte fel och tips på att spara kan hjälpa en bra bit på vägen till en stabil ekonomi! Va realistisk.

Lite om mig för er nyfikna:
Kalla mig Lina men jag vill vara anonym, jag är i alla fall tjej och är 27 år. Jobbar heltid men har väl inte världens bästa lön. Behov av lite extra då jag älskar att resa. Intresse för att tjäna lite extra har funnits ända sen jag började jobba efter gymnasiet. Har testat flera saker som både fungerat och inte fungerat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar