.

torsdag 23 oktober 2014

Hjälp mig höja bloggen i listorna.

Att ha en ny blogg är inte lätt. Man vill ju få läsare och så småningom lite kommentarer och mail om tips från er hur man kan tjäna lite extra och spara smart så jag kan ta upp det i bloggen. Tveka inte att kontakta mig om du har tips: tjanaextrapengartips@gmail.com
Jag vet det har bara gått några dagar och man ska ha tålamod såklart. Jag har idag registrerat bloggen på flera bloggtopslistor. För att bloggen ska komma så högt upp i listorna som möjligt så klicka gärna på de små blogglänkarna (De med bilderna här till höger ----->)
Klicka även på denna:
ekonomibloggar.nu
Jag skulle vara väldigt tacksam då. Jag hoppas såklart flera av er ska följa bloggen och att ni gillar den. Än så länge ny och inte så många inlägg men det kommer mera såklart =)
Ha en bra torsdag!

1 kommentar:

  1. Hej! Du vill lite tips från oss läsare hur man kan tjäna lite extra och spara smart.
    Här kommer lite tips på att tjäna lite extra och spara smart & aktie tips. Jag har en ekonomiblogg där ja skriver om det här att spara och placerar pengar så titta gärna in.
    Med vänlig hälsning, Erik S http://erik60.blogspot.com

    SvaraRadera